Instruktør i FGF - er det noget for dig?

Vil du, eller kender du en der gerne vil, arbejde i Farum Gymnastikforening som instruktør, hjælpeinstruktør eller minihjælper? Udfyld vores spørgeskema via nedenstående link og du hører fra os: https://da.surveymonkey.com/r/LQRTZSX

Du kan også læse mere på Job I FGF om de specifikke grene/hold som vi søger instruktører til. Vi søger blandt andet til:

- TeamGym

- DGI Nordsjællands ASPIRANThold

Vi er i fuld gang med at planlægge sæson 2022/23 der starter op efter sommerferien. Der er flere hold, hvor der er plads til nye folk (børnegymnastik, rytme- og springhold samt TeamGym Aspirant m.fl.).

Mange af denne sæsons skønne ansatte fortsætter heldigvis, men der er nogle der skal videre på efterskole, højskole eller blot nye udfordringer, hvorfor vi søger nye energiske instruktører, hjælpeinstruktører og minihjælpere.

Er der spørgsmål, kan man altid kontakte foreningen via admin@fgf.dk eller se mere her på siden: Job I FGF