Klubmodul henter siden
(063) Q30 Opvisningshold 30+, letøve
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Q30 Opvisningsholdet 30+ er et rytmisk opvisningshold for dig, der er vild med gymnastik og dans. Du elsker udfordringer i træningen, sved på panden og fællesskabet. Du har derudover lyst til at være en del af en proces frem mod en opvisning, hvor det hele skal ende med at gå op i en højere enhed. Holdet har 2-3 ekstra træninger og følgende opvisninger: Stenbro Stævne, DGI Forårsopvisning og Farum Gymnastikforenings Forårsopvisning. Kontingentet inkluderer tilmeldingsgebyrer til opvisningerne. Der skal påregnes udgift til opvisningstøj og et håndredskab.
Du er ved at tilmelde
Torsdag: 19:00-21:00
12.09.2019
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 3 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 3 på venteliste til HOLD Q30 Opvisningshold 30+, letøve ( 063 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 108 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.