Klubmodul henter siden
(063) Q30 Opvisningshold 30+, letøve
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Opvisningsholdet Q30+ er for dig der ønsker at fordybe dig i rytmisk gymnastik. Holdet kører på Fjerde  sæson med stor succes og tilslutning.

På Q30 knokler vi og hygger os - vi er seriøse og vi griner. Vi arbejder med fysisk grundtræningi form af kondition, styrke og mobilitet, øget kropsbevidsthed samt går i dybden med rytmisk grundteknik og dans som sving, bølger, balance og spring over gulv. Gennem sæsonen arbejder med bevægelse til musik og sammensætter rytmiske sekvenser og længere koreografier, med og uden håndredskab.

Vi deltager i 3-4 opvisninger i løbet af foråret, og ønsker at præsentere et flot program. Derfor er kontinuerligt fremmøde vigtigt.

Det er en fordel at have erfaring inden for rytmisk gymnastik, men ikke et krav. I sæsonen 2018-2019 var der flere, der ikke havde gået til gymnastik før eller kom i gang igen efter mange års pause.

Opvisningsholdet Q30+ er for dig, der ønsker at prøve kræfter med rytmisk gymnastisk og mere moderne bevægelsesformer. De fantastiske instruktører Marylise Tanvet (uddannet professionel danser med stor undervisningserafring) og Kristian Tirsgaard (uddannet professionel danser med stor undervisningserfaring) er ansvarlig for holdet og der vil blive arbejdet med lækre bevægelse, grundighed i opvarmningen og flere koreografier, som forventes at vises til Stenbro Stævne, DGI Forårsopvisning og Farum Gymnastikforenings Forårsopvisning. Kontingentet inkluderer tilmeldingsgebyrer til opvisningerne. Der skal påregnes udgift til opvisningstøj og et håndredskab.
04.09.2019
25.03.2020