Klubmodul henter siden
(081) ZUMBA ®
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Zumba® Fitness er bedre end nogen anden træning, du nogensinde vil opleve!
Zumba® Fitness blev skabt i midten af 90''''''''''''''''erne af sydamerikaneren Alberto “Beto” Perez, som træner berømtheder, og som er koreograf for internationale popstjerner.

En dag - i en undervisningstime - gik det op for Beto, at han havde glemt sin aerobicmusik, og den eneste mulighed var at snubbe ét af de bånd, han havde i bilen. Betos bånd bestod af hans foretrukne sange, den traditionelle latinamerikanske salsa- og merenguemusik, som han var vokset op med. Men det var en udfordring straks at skulle improvisere i en hel time med ikke-traditionel aerobicmusik. Beto voksede med udfordringen, og fra denne spontane improvisation skabte han et revolutionært fitnessprogram - Zumba
® Fitness! Klassen blev hurtigt én af de mest populære klasser i hans fitnessfaciliteter.

Inspireret af den traditionelle cumbia-, salsa-, samba- og merengue-musik, som han voksede op med, kombinerede Beto sine foretrukne latinamerikanske rytmer med sine hotte internationale dansetrin, som hans elever elskede, - og Zumba® Fitness blev skabt!

I dag findes der zumbaprogrammer i alle sværhedsgrader og til alle aldre fra 5-100 år)

God musik, fed stemning, glæde, fedtforbrænding, muskeltræning og ikke mindst kondition - Zumba kan det hele, så kom og vær med.
02.09.2019
30.03.2020