Team Ovia er et Grand Prix konkurrence hold for piger fra årgang 2011-2012.

Holdet blev etableret i sommer 2017 og deltager i 4 Grand Prix konkurrencer samt 1 AGG konkurrence.

Holdet har 2 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og en rytmisk serie, samt 1 weekendstræning om måneden. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med.

Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik!

Der er faste ekstra omkostninger for alle gymnaster på 800 kr. for træningsdragt + dragtleje på ca. 50-100kr. pr. konkurrence.

(F36) Grand Prix mikro 6-8 år Team O
Mandag 16:00-18:00 Marie Kruse Skole, Drengesalen Torsdag 16:00-18:00 Hal 1 Farum Arena, Hal 1
Instruktør: Caroline Pichat / Mathilde Pichat /
Hjælpeinstruktør: Louise Walsøe Torup / Mathilde Albæk Jessen / Xenia Wenøe /
Afkrydser: Caroline Pichat / Mathilde Albæk Jessen /
01.05.2019
26.06.2019
Opr. Pris / Rabat
650 kr. /
Kort beskrivelse
Team Ovia, årgang 2011-2012 Åbner op for sommertræning Team Ovia er et Grand Prix konkurrence hold for piger fra årgang 2011-2012 Holdet blev etableret i sommer 2017 og har deltaget i 4 Grand Prix konkurrencer samt 1 AGG konkurrence. Holdet træner to gange ugen med fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og en rytme og udtryk. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik!
650 kr.