Opvisningsholdet Q30+ er for dig der ønsker at fordybe dig i rytmisk gymnastik. Holdet kører på tredje sæson med stor succes og tilslutning.

På Q30 knokler vi og hygger os - vi er seriøse og vi griner. Vi arbejder med fysisk grundtræningi form af kondition, styrke og mobilitet, øget kropsbevidsthed samt går i dybden med rytmisk grundteknik som sving, bølger, balance og spring over gulv. Gennem sæsonen arbejder med bevægelse til musik og sammensætter rytmiske serier med og uden håndredskab.

Vi deltager i 3-4 opvisninger i løbet af foråret, og ønsker at præsentere et flot program. Derfor er kontinuerligt fremmøde vigtigt.

Det er en fordel at have erfaring inden for rytmisk gymnastik, men ikke et krav. I sæsonen 2017-2018 var der flere, der ikke havde gået til gymnastik før eller kom i gang igen efter mange års pause.

(063) Q30 Opvisningshold 30+, letøve
Onsdag 19:30-21:30 Farum Arena, hal 3
Instruktør: Freja Willads Haack /
Afkrydser: Freja Willads Haack /
12.09.2018
01.04.2019
Opr. Pris / Rabat
1800 kr. / 55%
Kort beskrivelse
Opvisningsholdet Q30+ er for dig, der ønsker at prøve kræfter med rytmisk gymnastisk. Den fantastiske instruktør Freja Willads-Haack, som er RSG og Grand Prix gymnast giver holdet en god og grundig opvarmning og derefter øves serier, som forventes at vises til Stenbro Stævne, DGI Forårsopvisning og Farum Gymnastikforenings Forårsopvisning. Kontingentet inkluderer tilmeldingsgebyrer til opvisningerne. Der skal påregnes udgift til opvisningstøj og et håndredskab.
Pris 55% rabat fratrukket.
810 kr.