TeamGym Aspirant

Info
TeamGym aspiranthold er for dig, der har lyst til at dyrke spring-rytme gymnastik med muligheden for at komme til konkurrence. Der lægges vægt på grundtræning (kondition, styrke, balance, smidighed og koordination) og teknik for at kunne mestre spring- og rytmemomenter. Du skal have lysten og viljen til hele tiden at forbedre dig. Aspiranthold er for gymnaster, der har et vist niveau og som anses for at have potentialet til enten at komme på et konkurrence- eller opvisningshold.

Fortræninger for Spring-Rytme og TeamGym hold
Som noget nyt i Farum Gymnastikforening afholder vi fortræninger til TeamGym og Spring-Rytme (TeamGym) Aspirant for at sikre, at gymnasten kommer på et hold, der passer i alder og niveau. Det betyder, at man ikke kan tilmelde sig holdene uden at have været til fortræningerne, som foregår fra søndag den 13. august til søndag den 27. august, hvor gymnasterne får besked om hvilket hold de kan tilmelde sig.
Vi har valgt at oprette Spring-Rytme Aspiranthold, hvor man har mulighed for at træne 2 gange om ugen uden at skulle til konkurrence, da mange har ytret ønske om at træne mere end en gang om ugen. TeamGym er konkurrencehold for både piger og drenge, som går til konkurrencer i rytmeserie, banespring og trampet (mini trampolin). Se mere under Holdbeskrivelserne.
Fortræningerne for micro koster 100 kr. for 2 gange om ugen fra 13. august-27. august.
Micro piger og drenge årgang 2010-2013: Søndag kl. 11.00-13.00 i Springhallen i Søndersø og Torsdag kl. 16.00-17.30 i hal 4 i Farum Arena
Micro piger årgang 2008-2009: Søndag kl. 11.00-13.00 i Springhallen i Søndersø og Torsdag kl. 17.45-19.15 i hal 4 i Farum Arena
Micro drenge årgang 2008-2009: Søndag kl. 11.00-13.00 i Springhallen i Søndersø og Torsdag kl. 17.45-19.15 i hal 4 i Farum Arena

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen