Henrik Asserhave
Beskrivelse

Startede som idrætsgymnast som 8 årig i FGF og gik sideløbende på Frederiksborg Amts Juniorelitehold.
Har været på et hav af instruktørkurser samt selv undervist nye instruktører i korrekt modtageteknik og sikkerhed.
Begyndte som hjælpetræner i 1989 og har været træner siden 1992.
Har undervist konkurrencehold, springhold (begynder og øvede) samt børnehold.

Kathrine Greby Schmidt
Beskrivelse
Har tidligere dyrket redskabsgymnastik i 9 år. Både på sit efterskoleår på Stevns og efterfølgende på Gymnastikhøjskole blev hun introduceret for: spring/rytme og powertumpling. Begyndte som instruktør i FGF i 2005, men holdt ½ års pause i foråret 2009, hvor hun var på idrætshøjskole. Kathrine er uddannet fysioterapeut og læser nu en kandidatgrad i Idræt og sundhed. I sin undervisning lægger hun vægt på, at gymnasterne øger deres kropsforståelse og udfordres på deres individuelle niveau, og at det skal være sjovt at gå til gymnastik.

Er certificeret i "Kvalitet i børnegymnastikken" 2013 via DGF.
Aila Aurora Meier-Nielsen
Beskrivelse
Aila har selv dyrket gymnastik i Farum Gymnastikforening siden hun var 3 år. Hun startede som hjælpetræner for 5 år siden og har de sidste 2 år været træner på de helt små børnehold. Hun har selv været glad for at gå til gymnastik som lille og glæder sig derfor til at give glæden ved gymnastikken videre til børnene.
Victor Mou
Beskrivelse
Victor har siden 2014 dyrket parkour, free running og trampolinspring i Farum. Han har dertil erfaring, som hjælpetræner fra parkour holdet i sæsonen 2016/17. I efteråret 2016 startede Han på Farum TeamGym Drenge 2 hold (spring-rytme), da han brænder for spring. I sæsonen 2017/18 fortsætter han på Farum TeamGym Junior hold. I sommeren 2017 skal han på hjælpetræner/instruktørkursus samt 4 dages TeamGym træningslejr på Sorø Akademi.