Opvisningsholdet 16+

I sæson 24/25 kan vi tilbyde:

• Opvisningsholdet 16+ - Mandag

Det siger instruktørerne om holdet:

Er du en øvet rytmegymnast eller danser, og har du store ambitioner for din egen udvikling og dygtiggørelse, men en kalender som ikke længere giver rum til adskillige ugentlige træningstimer? Ønsker du at holde fast i gymnastikken og det fantastiske fælleskab der følger med, og drømmer du om at fortsætte din udvikling indenfor teknik, udtryk, kropskontrol og bevægelseskvalitet? Så er dette holdet for dig.

Overordnet er målet at skabe et hold med en god og tryg stemning, hvor vi kan mødes om at skabe en seværdigt opvisning, samtidig med, at hver enkelt gymnast udfordres og oplever at udvikle sig gymnastisk - understøttet af løbende, individuel feedback.

I løbet af sæsonen kommer vi til at arbejde på et opvisningsprogram bestående af 3-4 serier, som vi vil fremvise til ca. 4 opvisninger i Nordsjælland. Programmet kommer til at indeholde én eller flere håndredskaber, og stilarten bliver varierende med inspiration primært fra klassisk opvisningsgymnastik og modern/contemporary dans.

Alder: 16+ år

Instruktør: Josephine Rasmussen