Coretræning Mænd & Kvinder
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Vi træner vores Core* og funktionalitet til inspirerende musik, så vi er i godt humør, mens vi træner. Vi arbejder med kroppens kernemuskler, vi styrker musklerne i både mave, ryg, lår og balder. Vi træner også ledmobilisering og afslutter med udstrækning og afslapning.
Brug en time på selvforkælelse, hvor din hjerne får en velfortjent pause og din krop bliver udfordret med styrkeøvelser. Vi går også op i at have det sjovt, mens vi træner og der er også plads til hygge på holdet f.eks. op til jul.

Vi laver funktionel træning, hvor vi arbejder med sammensatte og naturlige bevægelser (bøje, strække, dreje, række, trække, løfte) i modsætning til isoleret træning, hvor man arbejder med en enkelt muskel/muskelgruppe ad gangen i simple bevægelser.
Formålet med træningen er at forbedre kropsholdningen og muskelfunktionen, så rygproblemer forebygges eller afhjælpes samt forbedre koordinationen mellem kropsdelene, så man bevæger sig mere hensigtsmæssigt.

*core-musklerne er kroppens kernemuskulatur, f.eks. de store rygmuskler og mavemusklerne. Alle bevægelser udgår fra coren, og er de muskler, der holder sammen på hele kroppen.

Du er ved at tilmelde
Tid/Sted
Mandag: 19:30-20:30
Startdato
23.09.2024
Plads på venteliste
Du bliver nummer 2 af 5 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 5 på venteliste til HOLD Coretræning Mænd & Kvinder ( 074 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.
Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 1 gange.

Pengene refunderes ikke.