HIP HOP Girly style 8-12 år
Info

På dette hold vil der være fuldt med bevægelse og fest. Til træningerne vil der være fokus på forskellige dansestile som rytme, hip-hop og MTV. Der vil igennem sæsonen blive lagt fokus på at lære små koreografier som vil blive sat sammen til et opvisningsprogram, som skal bruges til foreningens forårsopvisning.

Alle kan være med uanset køn og niveau.

På danseholdet girly style træner de 50 min om ugen hver onsdag, de vil blive introduceret til forskellige stilarter som blandt andet hiphop, contemporary, House og girly style. De vil lærer mange koreografier og nogle af dem vil blive fremvist til opvisningen i slutningen af sæsonen. Derudover vil der blive arbejdet med sammenhold og fællesskab på holdet da fælleskab er en vigtig del af at gå på et dansehold.

Startdato
04.09.2024
Slutdato
07.05.2025
Vælg venligst hvilken betalingsmåde du vil benytte
Forklaring af ratebetaling
Vælger du ratebetaling, betales der 2 rater i alt.

Ved tilmelding betales 1. rate a 760,00 kr.
Totalpris for hele sæsonen ved ratebetaling 1520,00 kr.
Næste rate forfalder
01.11.2024 .
Du modtager en email & sms, 10 dage før raten skal betales.