Motionsgymnastik

Bevæg dig glad!

Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker ledene og får kroppen til at føles lettere. Dvs. du lærer at bruge dine muskler på de rigtige steder. Afspænding indgår hver gang som en naturlig del/afslutning af programmet. Vi slutter altid af med lidt socialt samvær.

Motions- og Gotvedgymnastik (Torsdag)

Det siger instruktøren om holdet

En time hvor hele kroppen arbejdes grundigt og varieret igennem til meget blandet musik.

Vi starter med stræk og blide bevægelser for alle led, herefter koordination og konditionstræning på mange forskellige måder. Vi laver også styrketræning for ben, arme, ryg og mave, både stående, siddende og liggende og slutter med en afspænding.

Min baggrund er en 3 årig uddannelse fra Gotvedinstituttet og 200 timers Yoga uddannelse fra Prana. Jeg er løbende på kurser og mixer det hele sammen i min undervisning. Har undervist i mere end 20 år og er stadig meget glad for det.

Startdato
05.09.2024
Slutdato
27.03.2025
Tid/Sted
Torsdag 12:30-13:45 Kulturhuset, Motionssalen
Vælg venligst hvilken betalingsmåde du vil benytte
Forklaring af ratebetaling
Vælger du ratebetaling, betales der 2 rater i alt.

Ved tilmelding betales 1. rate a 650,00 kr.
Totalpris for hele sæsonen ved ratebetaling 1300,00 kr.
Næste rate forfalder
01.11.2024 .
Du modtager en email & sms, 10 dage før raten skal betales.