DGI Nordsjælland Junior

Info

DGI Nordsjælland Junior er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 14 år inden udgangen af juni 2022. Bliver du 18 år i slutningen af sæsonen, er du også meget velkommen. Du kommer til at være en del af et hold, hvor der er mulighed for at fokusere på det du bliver mest glad af at lave. Alle har mulighed for at

Læs den fulde information om holdet her

Springerne og rytmerne skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe sammenhold og et fedt opvisningsshow. DGI Nordsjælland Junior er et landsdelshold, der repræsenterer Farum Gymnastikforening og DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

For at komme på DGI Nordsjællands juniorhold skal du være aktiv i en forening, hvilket betyder, at du enten går på et andet hold eller er instruktør/hjælpeinstruktør. Hvis du ikke kan opfylde dette, vil der også være mulighed for at være en del af Ungeudvalget i Farum Gymnastikforening.

Det er en fordel, at du har gymnastikerfaring. Men det er også vigtigt for os at skabe et stort hold. Du skal på den ene eller anden måde kunne bidrage til holdet (socialt, hygge, aktiv), hvilket er ligeså vigtigt som, at du har et højt gymnastisk niveau.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen