Grand Prix Mini Ovia

Grand Prix Mini 10-12 år er vores minihold, for gymnaster fra årgang 2012-2011.

Vores Grand Prix Mini hold har de seneste år konkurreret i Grand Prix og AGG, og har gjort sig positivt bemærket med gode resultater og topplaceringer i Danmark. Holdet beskrives derfor som et konkurrencehold, som træner henimod at være det bedste i Danmark. Holdet kombinerer fokus, disciplin og udvikling med sjov og smil.

Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og rytmik. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet stiller op i Grand Prix Konkurrencer med en friserie og en redskabsserie (vimpel) samt AGG-konkurrencer.

Alle Mini Ovia gymnasterne skal tilmelde sig Grand Prix Grundtræning hver torsdag kl. 17.00-18.30

Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik!

Årgang 2011-2012

Læs mere om Grand Prix: Klik her

OBS: det forventes at man ved sæson start køber vores foreningstøj pakke som består af top, tights og jakke. Prisen ligger mellem 800-850 kroner.

Hold i dag

Sponsorer