Drengespring 8-16 år

Drengespring 8-16 år:

Drengespring er det fedeste hold KUN for drenge i alderen 8-16 år. Vi kommer til at lave lege og opvarmning til musik. Selve træningen kommer til at bestå af vilde spring som flikflak, salto og backflip, men også basis spring som vejrmøller, araberspring og kraftspring mv. Drengene kommer til at blive udfordret på redskaber som air-track, mini-trampolin, pegasus og diverse skumredskaber. Vi glæder os til fede træninger med god energi, god musik og højt humør!!

Onsdag Tid: 18:00 - 19:30
Sted: Farum Arena - 4, Hal 4
Instruktør: Anton Hovgård / Rebecca Balsløw /

Drengespring 8-16 år (onsdag)

Drengespring 8-16 år er et springhold kun for drenge. Drengene træner om onsdagen i hal 4 i Farum Arena.

Drengene vil primært springe, men vil også blive præsenteret for elementer fra TeamGym verden.

Periode: 04.09.2024 - 07.05.2025
Rater: 2
Ratepris: 900 kr. ( Engangsbeløb 1700 kr.)

Søndag Tid: 16:00 - 17:30
Sted: Søndersøhallen, Springhallen
Instruktør: Andreas Juul Lønborg / Bruno Baptista / João Bola / João Tavares / Rasmus Juul Lønborg /
Afkrydser: João Tavares /

Drengespring 8-16 år (søndag)

Drengespring 8-16 år er et springhold kun for drenge. Drengene træner om søndagen i vores super fede springcenter i Søndersøhallen.

Drengene træner samtidig med vores TeamGym minidrenge, så de vil også blive præsenteret for elementer fra TeamGym verden.

Periode: 18.08.2024 - 15.06.2025
Rater: 2
Ratepris: 1000 kr. ( Engangsbeløb 1900 kr.)
Tilmeld venteliste
Hold i dag