Andreas Juul Lønborg
Beskrivelse
Andreas startede i Farum gymnastikforening da han var 8 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til Teamgym. Andreas går nu til Teamgym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Andreas har gennem det sidste år være hjælpetræner på Teamgym Aspirant og det sidste halve år på Teamgym Micro.

João Tavares
Beskrivelse
Mit navn er João og jeg er TeamGym-instruktør. Jeg har dyrket gymnastik i mange år samt været en del af det portugisiske landshold i TeamGym hvor vi blandt andet deltog i de seneste to Europamesterskaber. Sport har altid været en del af mit liv. Jeg har en en bachelorgrad i sportsvidenskab og en kandidatgrad i Idræt. Jeg har gået på Gymnastikhøjskolen i Ollerup og dette er min første sæson i Farum gymnastikforening.

Jeg er meget begejstret for denne mulighed, og jeg glæder mig til at undervise i gymnastik, mens vi deler erfaringer på tværs af et godt instruktør-team, der har det sjovt!
Michelle Louise Blom
Beskrivelse

Jeg hedder Michelle og er 23 år. Idræt og træning fylder og har altid fyldt meget i min hverdag. Jeg blev student fra Kruses gymnasium i 2017 og har bl.a. brugt mine sabbatår på et højskoleophold på Ollerup Gymnastikhøjskole, instruktør + administrative timer i Farum Gymnastikforening, træning + opvisninger med MiniRep og dernæst en rejse til Zanzibar med mit gymnastikhold. Jeg regner med at skulle studere ’Idræt og fysisk aktivitet’ på KU fra august 2020.

Instruktør-erfaring:

Allerede som 12 årig blev jeg hjælpeinstruktør i Farum Gymnastikforening (FGF), hvor jeg havde breddehold. Jeg har siden været på flere kurser og har taget både DGIs og GymDanmarks Instruktøruddannelser. Jeg har været instruktør for Teamgym konkurrencehold i FGF siden 2014 og blev uddannet rytmedommer i TeamGym i år 2019. Derudover har jeg været instruktør på diverse sommer camps.

Gymnast-erfaring:

Jeg har gået til gymnastik stort set hele mit liv (breddehold, idrætsgymnastik, stortrampolin, dans og TeamGym). Jeg gik på det første TeamGym hold, som blev oprettet i Farum i år 2010 – jeg har gået til TeamGym indtil 2015. Jeg var på Sorø Gymnastikefterskole i 13/14 og på Ollerup Gymnastikhøjskole i foråret 2018. Jeg har sidenhen gået på MiniRep, som er et udtaget rytmeopvisningshold inde i København.

Oliver Giner
Beskrivelse

Hej, mit navn er Oliver jeg er 25 år gammel og elsker gymnastik og alt hvad gymnastikkens verden har at byde på.

Man vil i hallen møde mig som en instruktør der går meget op i teknisk træning og færdigheder, men samtidig også en gerne vil have det sjovt mens han gør det - du vil altid møde mig med et smil.

Jeg har siden jeg var 6 år været indenfor gymnastikkens verden og har været træner/instruktør i snart 10 år. Dertil har jeg kurser samt et ophold på Gymnastikhøjskolen i Ollerup Foråret ?? der bakker min viden og træningsfilosofi op.

Jeg glæder mig til at møde DIG i hallen.

Sarah Blom
Beskrivelse
Jeg hedder Sarah og jeg er 21 år gammel. Jeg har været instruktør i Farum Gymnastikforening siden 2012, hvor jeg startede som minihjælper på børnehold. Jeg har herefter undervist vores TeamGym konkurrence hold siden 2013 og i år skal jeg undervise TeamGym juniorpiger samt minidrenge. Som træner går jeg meget op i at udvikle mine gymnaster og samtidig sørge for at mine gymnaster har det sjovt med at træne.

I 2020 blev jeg student fra Marie Kruses Gymnasium og i år holder jeg sabbatår